fredag, januari 11, 2013

L: Nu är det dags att återuppliva!

Jag har kommit igång med träning igen! Så nu uppdaterar jag bloggen för att dokumentera det jag gör.

En envis hälsporre (sen i maj) med sprickor i ligamenten gör att jag inte kan springa nu, kanske borde jag inte träna heller men jag behöver det verkligen så jag gör det jag kan.

I somras i USA sprang jag på skolans löpbana och simmade i poolen, men sen har jag inte kunnat. Träningskort hade jag senast 2011. Nu är jag igång med Friskis igen!

En bonus är att min flickvän utbildas till PT för just Friskis så hon visar mig övningar samt är en bra motivering/dragplåster för att ta mig dit.

Just nu tränar jag mycket kondition för att bränna, samt styrka för att bygga lite muskler på främst armarna nu när foten får ta det lugnt.

Fotar displayen på cykeln när jag är klar, så jag lägger upp den här varje gång, så behöver jag inte skriva så mycket.

Inga kommentarer: