tisdag, januari 15, 2013

L: 15 januari

Kuggade första halvan av min tenta igår och eftersom det diskade mig från del två så blev det ingen stress över huvud taget med gymmandet idag... Hade en fotografering av en tröja jag stickat precis innan, så jag gick till Friskis Ringen när jag ändå var vid Skanstull. Ganska mycket folk faktiskt, men det var ju precis vid lunch.

Drog ner hastigheten idag för att inte bli så himla slutkörd, så jag snittade nog runt 75-80 RPM. Även om det är rätt stumt i låren just nu så kändes det mkt bättre än sist. Körde 30 min på 14 i belastning. Hade inte maskinerna varit fulla efter min stund med hantlarna så hade jag kört en stund till efter, men jag la ner det.

Körde hantlar 3 kg rakt ut samt 4 kg böj framåt (i brist på korrekta uttryck...), samt stod på ett ben på mattan den här gången för att öva stabiliteten i fötterna. Känner av vänster knä litegrann så jag vet inte om jag tränar snett eller nåt.

Har också fått tid för att göra fotinlägg! Kanske kan det göra susen för sporren?

Inga kommentarer: