söndag, januari 13, 2013

L: 13 januari

Fy, idag var det seeeegt. Femte gången i gymmet, varannan dag den här veckan, och idag var det liksom stopp i benen på cykeln. Tog mig igenom de 30 minuterna, men det var plågsamt. Ändå visade det sig att jag cyklat snabbare än tidigare eftersom jag kom upp i längre distans.

Cyklade 30 min, snitt nånstans 85-90 RPM, 14,3 km, belastning 14.

Gick till Hornstull igen, idag var fernissan tomt i omklädningsrummet, men ganska mkt folk i gymmet till att börja med men lugnade sig sen. Orkade inte köra så mycket hantlar idag. Passet på cykeln fick mig både skakis och snurrig så jag försökte mest varva ner efteråt. Pulsmätaren på cykeln var uppe på 197, mitt normala högsta på löpbandet är 180 nånting och jag har nog aldrig kommit över 192 innan så min kropp tyckte nog att det var lite för mkt idag.

Stretchade helt frivilligt idag! ;)

Inga kommentarer: