tisdag, juni 12, 2007

3 km!!

Var ute och sprang idag efter jobbet med Jonatan i nya kårstyrelsen, och jag KLARADE 3KM utan att stanna nästan! Trots mördarbacken och trots att jag inte vart ute och joggat på...evigheter! Enda gångsteg jag tog var 4-5st precis efter mördarbacken men Jonatan pushade så att jag fortsatte springa (tack!!)

Dieten jag försökte börja med så sent som förra tisdagen gick åt helvete också. Men men jag gråter inte för det, ska helt enkelt försöka äta bra och lagom mycket istället.

Nåt annat jag blev stolt över idag var att när jag kom tillbaka från att ha mött Elisabeth på Arlanda så blev jag jättesugen på bilar (nån framför mig åt bilar, farligt!) och gick in på pressbyrån, men jag köpte inte den vanliga 125g påsen utan istället en liten på 55g =) bra det!!!

Inga kommentarer: