torsdag, juni 07, 2007

Hurtig dag

Alltså jag är FETT nöjd med mig själv idag! Jag har varit grymt hurtig. Först gick jag till tunnelbanan i morse, istället för att ta bussen direkt utanför dörren. Det innebär ca 10 min promenad extra jämfört med att ta bussen hela vägen. Sen gick jag hem från jobbet, det tar 55 minuter. Sen har jag käkat (ännu mer tzatsiki!!!!) och sett på Ugly Betty, och nu på kvällen har jag varit ute och joggat/promenerat i Tantolunden och längs vattnet i 40 minuter. Galet nöjd!

Det var rätt jobbigt när jag gick hem från jobbet faktiskt, solen gassade som sjutton. Nu på kvällen var det betydligt behagligare, och jag inser också hur mycket mer jag orkar springa än vad jag tror. Det var i alla fall skönt att komma ut. Ibland får jag klaustrofobi i mitt eget rum på kvällen.

Inga kommentarer: