lördag, juni 16, 2007

Bajking

Jag jobbar få upp mitt kaloriintag lite för jag inser att jag inte går ner snabbare för att jag äter för lite. Det resulterar bara i trötthet. Däremot inser jag att det är en liten lätt ätstörning när man blir så manisk på att försöka äta så lite som möjligt. Men jag jobbar som sagt på att få det på en bättre nivå.

Igår fick jag min cykel levererad till Skarpnäck! Därifrån körde jag hem den, vilket tog 20 minuter lite drygt. Stockholm har verkligen helt fantastiska cykelvägar! Sen har fotgängarna lite svårt att förstå vad de där cykelmålningarna på vägen betyder, men det får man väl räkna med antar jag.

Gårdagens cyklande följde jag upp idag med att åka till Medborgarplatsen där jag simmade 30 minuter, och sen cyklade hem igen. Väl hemma han jag vila ett par minuter, innan jag for iväg mot Rålis där Felix och Jessica (?) hängde, det tog 15 minuter ungefär. Fuck vad jag hatar Västerbron! Den suger verkligen! Jag var nämligen tvungen att åka samma väg tillbaka sen! Oj så det tog i benen. Men nu har jag å andra sidan cyklat bort fler kalorier än vad jag hunnit äta idag, så då har jag förtjänat min mat i alla fall...

Inga kommentarer: