måndag, juli 02, 2007

It's starting to show

Förresten så shoppade jag i Karlstad i fredags. Lite ironiskt att bo i Stockholm och åka till Karlstad för att shoppa. Men ändå.

Jag hittade i alla fall faktiskt flera stycken tröjor som jag gillade mycket, och då åt ett femininare håll än vad jag brukar ha. Tre av dem köpte jag dessutom i en storlek mindre än vad jag brukar gå i - kanske börjar viktnedgången ändå märkas? Det har varit min allra största frustration, att det inte märks i klädstorlekarna. Det känns som att det borde bli skillnad efter 15 kg...

Det roligaste av allt var att jag köpte två nya BH:ar - i en storlek mindre i omfång! Det har jag inte gjort på typ... 8 år? Det visar tydligt att jag minskat, och att även brösten blivit mindre, vilket jag är mycket nöjd över.

Inga kommentarer: