söndag, juli 15, 2007

Surprise surprise

Igår gjorde jag en ny variant av min bulgursallad, för att få lite variation och lite nya smaker. Jag stekte charlottenlök, morötter, palsternacka, och la sen till spenat, haricots verts, samt nytillskottet linser och lite tomatpuré. Det blandades med bulgur, tomat och feta som vanligt. Mycket gott!

Det är lite intressant att jag faktiskt inte alls gått upp i vikt under Almedalenveckan som just varit! Vi har ju ätit mängder och jag trodde att jag skulle ha gått upp minst 2-3 kg, men när jag kom hem så hade jag inte gått upp alls utan snarare tvärtom! Så himla skönt. Det kanske är de enorma musklerna jag fått av träningen som redan ombildats till fett efter en veckas inaktivitet, eller så är det bara att jag inte ätit så mycket som jag trott, att jag rört mig rätt mycket samt att all sprit sugit ur all vätska ur kroppen. En vet inte.

Inga kommentarer: