torsdag, juli 19, 2007

One size down, one to go?

Ja just det. Igår var min sista semesterdag, och jag passade på att gå ut och shoppa på dagen. Redan förra gången jag shoppade så tog jag mod till mig och provade en storlek mindre på Lindex - den här gången gjorde jag detsamma men på H&M och det höll!! Det är till och med så att byxorna i den mindre storleken nästan borde vara YTTERLIGARE en storlek mindre. Alltså, jag tror inte att ni fattar vidden av det här, om jag skulle köpa den ytterligare mindre storleken på byxorna så skulle jag ha mindre storlek än vad jag haft sen högstadiet/början av gymnasiet!! Det är verkligen en jättegrej. Jag drog även ner en storlek på en skjorta på Jack & Jones, och även den passade bra! Jag är så nöjd, och såna dagar kan verkligen få tillvaron att kännas betydligt roligare, trots hur det kändes när det var så varmt här om dagen. Nu ska jag bara fortsätta skärpa mig och gå ner ytterligare en storlek!! Hehe.

Inga kommentarer: