måndag, april 06, 2009

Dag 14

Mat jag är EXTREMT sugen på:

Äggröra med paprikakrydda
Pizzasallad!!!
Snabbmakaroner och quornfärssås, riktigt slabbiga makaroner
Riktigt sleezy pizza
Grönsaker, vad som helst
Jordgubbar
B&J Chocolate Macadamia!!
Vad som helst som tuggas
Brieost


Och om sanningen ska fram så kunde jag väl inte hålla mig borta från vågen i morse. :) Så går det. Den visade i alla fall på -6 kg jämfört med den 24/3 så det är väl ok antar jag. Har insett att cola light, trots att jag enligt uppgift ska kunna dricka det utan problem, verkar förstöra saker så nu cuttar jag det också.

Har överlevt 2 veckor, och även om jag varit stört hungrig de senaste två dagarna av någon anledning (kanske colan) så har det gått förvånansvärt enkelt. Att jag är matsugen är mest för att jag inte ätit på lite för många timmar nu. Skall åtgäda det omedelbart.

Inga kommentarer: