onsdag, juli 23, 2008

Veckorapport v.30

Måndag 21/7: cykling 30 min
Tisdag 22/7: cykling 30+30min, jogging 6,5km, armhävningar 40st, situps 50st
Onsdag 23/7: cykling 30 min
Torsdag 24/7: cykling 30 min
Fredag 25/7: -
Lördag 26/7: -
Söndag 27/7: jogging 2km...

:( Tokigt lite motion under veckan pga relativt lite jobb och dessutom 6 olika människor boende hemma hos oss i omgångar från onsdagen. Sjuk värme gjorde mig dessutom mer motiverad att ligga på stranden än att jogga. Veckans andra joggingpass fick avbrytas för plötslig mag- och ryggsmärta, extremt lik min vanliga mensvärk men så var icke fallet. Öl ett par kvällar i rad plus tokfestande på lördagen gav ju inte precis något positivt till kalorihögen.

:) Cykling 2h 30min, jogging 8,5km, armhävningar 20st, situps 50st. Simmat runt lite vid Lappis Beach, i samband med sol och bad, så det får väl ändå räknas till plus. Rätt avslappnad och glad, och har vart massvis ute i solen. Fint för välmåendet. Tänk positivt, snart blir det bättre.

Inga kommentarer: