måndag, juni 23, 2008

And do I need to say...

...att jag såklart fuckade upp dieten jag började med i våras? Jag har inte självdiciplin nog. Och mat är för gott. Och man blev trött (duuh..?) och fick inte träna när man höll på med den. Så nu satsar jag på varierad kost med mycket grönsaker.
Nästan vegetarian men ändå inte. Äter det mesta vegetariskt, jag bor dessutom med en vegetarian så det blir enklare då, men äter kött från landdjur när jag känner för det (vilket blir mer och mer sällan) och fisk då och då.

Tyvärr blir det fortfarande endel godis, och öl vill jag inte avstå från. Dessutom har vi en kaffeautomat på jobbet, komplett livsfarligt...Blir några koppar varm choklad eller chokocoffee om dagen. Bläää, ska försöka gå över till té istället. Och mer nötter och frön istället för vanligt godis. Jepp.

Inga kommentarer: