måndag, februari 04, 2013

L: Mitt-på-dagen-träning

I fredags var det riktigt tungt, efter monsterpasset två dagar innan. Tänkte prova på level 15, men det var betydligt tyngre än 14 så jag sänkte igen. Hade mjölksyra från start. Tog mig igenom 30 min iaf, på 14, ca 75 RPM, knappt 13 km, och 330 kcal.

Var på Friskis Hornstull, och kom dit i perfekt tid - ca kl 13.30, dvs efter lunchruschen men innan kvällen. Nästan tomt i omklädningsrummet och ingen rusning i gymmet. När vi gick därifrån bara öste det in folk.

Isabelle sprang på löpbandet och medan jag väntade på henne tog jag en sväng på löpbandet jag också. Totalt typ 5-56 min varav 1 min spring på 8,5 och resten gå på 6,5. Det var jobbigt i benen efter cykeln, men kul att testa mig lite. Det kändes ok i foten, mina skor är verkligen bra, men jag ska inte utmana ödet mer än så här.

Ska göra inlägg när jag är hemma i Karlstad i månadsskiftet.

Inga kommentarer: