torsdag, februari 14, 2013

L: Svetten lackar

Körde 60 min idag igen, men satan vad det är jobbigt och tråkigt om man inte har nåt att göra samtidigt. Ska se till att alltid ha kopior ur skolböcker så det är lätt att läsa medan jag cyklar.

Var där vid typ 11.30 idag och det var inte farligt mycket folk i gymmet faktiskt. Lunchruschen verkade redan förbi, utom de som var i stora hallen.

Kl 12.10 hände nåt så chockartat som att ALLA löpbanden var helt tomma! Bara cyklarna och nån roddmaskin var tagen. Bara 10 min senare var alla istället helt fulla! Konstigt det där.

Jag tog mig iaf totalt drygt 26 km på level 14, utom sista 3 min då jag körde level 15. Låg runt 75-80 RPM och kom upp runt 650 kcal nånting.

Var helt tokslut efter, märkte mot slutet att handen skakade och var rätt snurrig när jag satt ner en stund efter. Hade tänkt köra lite i maskinen man klättrar upp på men så var den upptagen av nån spännistant. Nästa gång kanske.

Inga kommentarer: