tisdag, februari 19, 2013

L: Straffet

Som konsekvens av löpträningen har jag fått ett lite lätt återfall på hälsporren. Inte så farligt, men jag drog nog bak bandet ett par veckor.

Idag gick jag till Hornstull igen, försökte dra ut på tiden så jag skulle komma dit efter rusningen, men det var smockfullt vid 18. Framåt 19 började det bli luftigare.

Körde 30 min på cykeln, varav första 20 på level 14 och sen på 15 sista 10. Det kändes mycket lättare än förra veckan. 30 var dock rätt lagom för att orka gymmet också.

Tog sen ass chin/dip igen, 2x10 vardera på den inre och den yttre övre, och idag även på den där nere. Kändes rätt rejält så imorgon kommer jag ha ännu mer träningsvärk. Sen la jag mig vid ribbstolen med matta och körde benlyft från liggande rygglyft på mage, och sen lite nacklyft från rygg (typ situps förutom att jag är så himla svag att jag inte kommer så långt), alla 3x10. Det kändes i magen så det är ju all good. :)

Inga kommentarer: