onsdag, juni 03, 2009

100 push ups and 200 sit-ups

Hittade en rolig utmaning på Annelies träningsblogg och blev sugen på att haka på. Det handlar om att man på en period av 6 veckor ska träna upp sig till att kunna göra hundra push ups. Jepp, hundra. Shit. Jag gjorde tio knästående en kväll (på fyllan) och kunde knappt röra mig dagarna efteråt...kan inte ens göra en ordentlig! Så detta verkar ju vara värsta bra utmaningen =) It's ON!
På sidan ramlade jag även över "systerutmaningen" 200 sit-ups, så det är också på! Nu kanske du tänker att jag tar mig vatten över huvudet, men jag ser det helt enkelt för vad det är - en utmaning. Om jag lyckas har jag ju blivit vältränad på kuppen =)

(Vill ni hålla koll på mig så kan ni ju kika in på min användare på push up/situp. Går att byta enkelt mellan de olika loggarna i menyn till vänster.)

Inga kommentarer: