måndag, mars 23, 2009

Continuation...

För övrigt, för att fortsätta på diskussionen med syrran: Jag kan mycket väl tänka mig att hjälpas åt, att peppa och stötta, men det blir inga points. ViktVäktarna är helt fel ute från mitt perspektiv. Såvida de inte har ändrat saker radikalt så säger de t.ex. att man kan äta hur mycket potatis man vill, vilket är helt åt skogen. Det som är hemligheten bakom allt är att man ska konsumera mer än vad man får i sig. Potatis innehåller mängder av kolhydrater, och varje potatis innehåller kalorier. 200 kcal kolhydrater är lika illa som 200 kcal fett, om inte värre. Särskilt som potatis är snabba kolhydrater. Ja whatever, potatisen är bara en manifestation av vad jag tycker är fel i systemet. Det fungerar inte för mig, jag kommer inte att testa.

På onsdag får jag lön och studielån. Då ska jag köpa Friskiskort.

Inga kommentarer: