söndag, oktober 19, 2008

v.42 - Too much studies will kill you

Idag blir det ingen träning, trots att jag planerat in det, ligger för efter med tentapluggandet.
Kom iallafall iväg lite under veckan:

Onsdag 15/10: Simning på GIH
Fredag 17/10: Skivstångsjympa på F&S Sveavägen

Så länge det inte går under två träningspass i veckan tycker jag det är godkännt, även om jag hellre vill att det ska vara tre-fyra stycken.
Simningen är väl inte världens mest effektiva och det är på grund av att jag (som sagt) försöker lära mig crawl. Då blir det endel pauser och inte lika många längder hinns med. Men förhoppningsvis blir det bra när jag kommer igång med andningen för det är den som är problemet just nu - tar in vatten i munnen nr jag andas in. Skitsvårt, men jag jobbar på det!

:) Ptja, jag har faktiskt tränat den här veckan också, och cyklat varje dag.

:( Inte varit tillräckligt effektiv med plugget så träningen får ta smällen. Men förhoppningsvis klarar jag iallafall tentan!

På återhörande!

Inga kommentarer: