fredag, september 14, 2007

Bara hoppas att det håller i sig nu då...

Nu har jag precis varit och tränat BodyPump med Ebba på Frescati-hallen - använder mitt träningskort igen! =) Var på Poweryoga igår (själv och klockan 07.30, sick...) också, jätteskönt. Nu har jag någon att träna med, blir förhoppningsvis lättare att ta sig iväg då! Och på måndag morgon ska jag springa med Eskil och Johan. Alla tiders; flera olika människor som drar iväg mig :D Jag ska inte ropa hej förän jag är över ån, men det börjar ju arta sig.

Vikten har tyvärr legat på samma vikt, +- 2kg, under ett drygt halvår nu. Suck. Jag gillar inte tanken på att min kropp har stabiliserat sig på den här vikten, jag vill bort med minst 6 helst 11kg (drömmen vore 13kg) innan jag är nöjd... Inte för att jag behöver det fasligt mycket utan för att jag vill.

Men det kommer väl. Jag fortsätter hålla koll på min vikt å så får det bli som det blir. Jag vill ju inte sluta äta godis och dricka öl, så jag får liksom skylla mig själv.

Inga kommentarer: