måndag, maj 21, 2007

Varken svettig eller frisk

Fan. Det är så typiskt. Varje gång jag börjar känna att ja, nu ska jag nog ha tid att träna - då blir jag sjuk. Sjuk sjuk sjuk.

För två-tre veckor sedan var det halsfluss (andra gången i år, suck) och nu är det dunderförkylning (i kombination med dum ögoninflammation). Läkarbesök efter läkarbesök känns det som att jag går på.
Det enda positiva med det är att jag har frikort hos läkaren nu, eftersom jag kommit upp i 900kr sedan i november. Så nu kan jag springa dit hur mycket jag vill tills 17 november utan att behöva betala något, det är ju...öh...bra...

Summa summarum så har jag, sedan det köptes in i typ..april, använt mitt träningskort ungefär fem gånger. Suck. Det har varit bra dom gånger jag varit där, men det känns lite trist. Har iofs varit och klättrat 3 gånger också.

Men nu ska jag försöka vara duktig och äta mina vitaminer och mineraler, sova lite mer än jag gjort senaste tiden, se till att hålla mig frisk och så blir det träning och viktnedgång utav! =)
Frysen är överfull av matlådor, de allra flesta nyttiga, så jag kan äta bra och spara pengar på det med =) Vad gäller vikten så har jag stått still senaste månaden (+- ett par kilon upp och ner) på 10kg mer än jag vill väga som mest (iofs 4-5kg mindre än när jag började försöka gå ner i vikt), så det ska jag försöka göra något åt!

Inga kommentarer: