onsdag, maj 23, 2007

Svullvecka i Lidköping med konsekvenser

Urix-veckan, med aftereight och brieost till frukost och pizza eller hamburgare till lunch, har gett närmare 2+ på vågen. Skitsamma, det var värt att svulla i några dagar (plus att det var svårt att hålla sig nyttig för det var väldigt begränsade valmöjligheter) och det går snabbt att få bort igen. Det är bara att skärpa till sig lite.

Jag är ändå ständigt på -10 nu, och det ska jag vara väldigt nöjd över. Jag märker att jag pallar att gå i t-shirt nu på ett helt annat sätt än vad jag hade gjort före nyår. Jag bryr mig inte längre om mina issues med t.ex. mina armar, och inser snarare att jag ser mindre tjock ut i t-shirt än i långärmat. Och vem pallar att gå i helklädsel när det är varmt?!

Sen är jag fortfarande lika fascinerad över mina skuggor i ansiktet. Det är jätteroligt att göra olika grimaser och se hur det påverkar skuggorna. Inte lika rolig är min afte, som gör att jag har stora sår i munnen vilket gör fruktansvärt ont när jag pratar eller äter eller bara rör munnen eller sväljer. Helt jävla vidrigt är det. Jag skyller på Urix även där, samt brist på sömn.

Men i natt har jag åtminstone sovit 10 timmar! Jag gick och la mig redan vid kl 20! Mycket bra. Ska jobba på att sova mycket fler dagar den här veckan.

Inga kommentarer: