tisdag, maj 01, 2007

Late night walk

I ren desperation över det innevarande känsloläget, gick jag idag hemifrån 40 min innan jag skulle fika med mitt ex och beslutade mig för att traska och gå så långt jag hann. Det är från Ringvägen, ända till Sveavägen 60 det. Från södra Söder till norr. Jag hann gå i 35 min och ta mig till Gamla stan, innan jag insåg att det var bäst att ta en t-bana för att hinna i tid. Sen gick jag hela vägen hem efteråt, vilket tog ungefär 45-50 minuter. Förutom det har jag gått fram och tillbaka till tunnelbanan, plus fram och tillbaka från tunnelbanan till min tjej. Totalt ger det traskande i ca 95 minuter idag! Jag är mycket impad av mig själv. Det känns i höfter, fötter och smalben, men det är det värt. Då kan man unna sig att äta kladdkaka med citronskal till kvällsmat!

Jag blir lika förvånad den här gången som förra att mitt känsloläge faktiskt kan göra att jag av bara farten rasar i vikt. Den här gången har jag tappat närmare 3 kilon bara på ett par dagar. Det gör att jag nu är nere på lägstavikten från februari. Scary.

Inga kommentarer: