måndag, mars 05, 2007

Äntligen!

Jag har varit och tränat!! Jag bestämde mig igår kväll, efter att ha tillbringat helgen i en stuga på avslappningsretreat, att nu är det dags. Vågen visade på en 1,5kg positiv viktutveckling över helgen och då får man passa på att glida vidare med strömmen! :)
Frescati har ett poweryoga-pass på måndagar klockan 08.00, så jag bestämde mig för att gå på det. Det var jätteskönt, man kände sig liksom lagom genomarbetad och avslappnad. Sist på passet är en kvarts avslappning, så man hinner varva ner också. Sen är det bara att kila iväg till tunnelbanan och åka till jobbet (arrrrgh, jag har köpt ett månadskort god damn it...) så är man på jobbet lagom till halv tio och måndagsmötet!

Antagligen blir det Frescati nu, det känns skönt att det är så nära hem och påväg till/från jobbet. Dessutom har de många olika pass att gå på och riktigt bra priser. Alternativet närmast till hands är Friskis & svettis (vilket skulle passa bra till vårt bloggnamn - och det är väl också just ursprunget till namnet) och jag ska kika lite till innan jag bestämmer mig. Kommer ändå vara bortrest nu nästan hela veckan så det är ingen idé att köpa nåt förän nästa måndag.

Men; jag har tränat på riktigt för första gången iår!!

Inga kommentarer: