onsdag, februari 14, 2007

Slut på motivation

Fan, vart tog motivationen vägen?! Det har varit en deppig dag och när jag gick ner i gymmet före lunchen kände jag bara en sån enorm olust. Det gick så sjukt segt, jag var tvungen att tvinga mig själv för att palla hela halvtimmen. Det är inte kul längre. Och detta trots att jag ju faktiskt ser på mig själv vad det har för effekt. Skjortorna stramar inte och börjar snarare se lite stora ut, och det borde ju vara motivation i sig. Diverse valkar minskar också i omfång, men ändå känns det inte bra. Jag vet inte vad jag ska göra för att tycka att det är meningsfullt mer. Skolan bjuder på alldeles för mycket socker och tårtor och jag har inte karaktär att säga nej, och jag är alldeles för trött hela tiden. Kurvan ser snart ut som en sinuskurva och det är inte bra. Det är dags för skärpning, men jag vet inte hur. Jag tror jag behöver någon att träna med, och det är ju svårt i sig med tanke på att jag gör det på arbetstid och den jag skulle träna med nu har slutat. Fuck. Det är dåligt det här.

Inga kommentarer: