onsdag, februari 21, 2007

Oh, if time was mine to waste

Det blir nog inget träningskort i mars heller :( Ska försöka komma ikapp min egen ekonomi först. Och jag känner att jag ändå aldrig har tid och ork att träna. Vill vill vill, men det funkar liksom inte då jag har jobb majoriteten av kvällar och eftermiddagar.
Ska väl kanske spela badminton på söndag eftermiddag dock, hoppas det blir av.

Dessutom måste jag hålla med Storasyster i att det där med möten är farligt. Vi är väl av dålig karaktär båda två, för det är verkligen svårt att motstå bullar och kakor och mackor och godis som det bjuds på. Varför bjuds det inte på f r u k t på möten istället?! UPP TILL REVOLUTION MOT MÖTESFIKAT!! Bjud på FRUKT istället för bullar!!

Nu har jag varit bortrest två långhelger i rad där jag dessutom druckit endel alkohol och ätit mycket mat och godis. Typiskt dåligt för vikten. Jag önskar att jag kunde bidra med nyttiga recept och positiva viktresultat som Storasyster gör, men det får vänta. Dessutom måste jag skaffa batteri till min badrumsvåg.

1 kommentar:

Linnea sa...

Du kan få komma hem och väga dig på min våg om du vill.

På våra möten har vi alltid ekologisk frukt nu för tiden, inte massa mackor och sånt. Eller ibland har vi lite mackor också, eftersom vissa andra äter dåligt, och ibland gifflar också men de blir mer och mer sällsynta. Vi kör rättvisa bananer och ekoäpplen istället. Mycket bra.