torsdag, oktober 05, 2006

Svettig men inte alls frisk

Jag är sjuuuk. Kan inte andas. Näsan är täppt så att det är som att andas genom ett sånt där smalt sugrör som man fick på en del barnkalas förr i tiden, såna som är så smala att man måste ha två för att få i sig nån Coca-Cola.

Har fått stränga restriktioner från Bella att jag inte får träna, vilket gör att hon får träna själv. Hon säger att om jag tränar så kommer jag få hjärtmuskelinflammation och då får jag inte träna på ett halvår. Ja ja, jag gör väl som hon säger några dagar då. Men det suger.

Fast jag inser att om jag skulle försöka mig på att springa på ett löpband just nu så skulle jag förmodligen falla död ner av andnöd, och det skulle ju faktiskt vara rätt tragiskt. Bättre att vänta antar jag. Och bli jättejättetrött nästa gång jag tränar för att jag inte tränat på flera veckor. Bläää.

Ååååh, kan jag inte få bli frisk nu?

Inga kommentarer: