tisdag, oktober 24, 2006

Ont överallt

Alltså, det här med att träna två dagar i rad efter tre veckors uppehåll... behöver jag säga att jag över huvud taget har svårt att röra mig idag?! Det var en fajt att ta mig ur sängen i morse. Jag haltar fram när jag ställer mig upp, baksidan av låret känns som den helt gett upp.

Men kul, det var det! Det var ett väldigt trevligt gäng på basketen, de välkomnade mig mycket mer än vad volleybollgänget gjorde för ett år sedan. Man kan lätt konstatera att jag är ett hopplöst fall när det gäller att träffa korgen, men jag är i alla fall en jäkligt bra lagspelare för att inte ha spelat basket sen gympan i gymnasiet! Eller ja, hopplöst är kanske att ta i, med lite träning så ska jag nog lyckas med det också!

Vi skulle träna idag också, men pappa kommer över till Stockholm och vill käka middag ikväll så vi får flytta träningen till imorgon till förmån för ett besök på Herman's. Och jag tror att mina muskler är ganska nöjda med det faktiskt...

Inga kommentarer: